The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

onsdag 18. mai 2011

Ikke badestampen som er problemet VISTNOK.

Har fått noen komentarer på at det kommer til å bli ensomt i badestampen neste 17 mai dersom eg å Frode ikke får fart på dette heren damegreiene, KA?

Frode er jo mannen som får Lars Monsen til å se ut som en pyse.

og jeg er mannen som får pyser til å se ut som Lars Monsen
Neida fra spøk til alvor, det blir snart varmere og døgnfluene begynner sikkert snart å klekke så da glemmer jeg nok å tenke på damer sånn litt innimellom iallefall ;-)

Satser på at Frode ikke har tilgang til internett i en liten stund til ;-) og at det snart begynner å skje litt i elva slik at jeg får noe fornuftig å skrive her inne.

2 kommentarer:

Bjarne Heyerdahl Sætrang 19. mai 2011 kl. 07:17  

Ikke så verst kontaktannonse for dere begge det her...:D:D:D

Ulf 20. mai 2011 kl. 16:05  

Du kan trøste deg med at når du får deg dame blir det mye mindre fiske i mange, mange år etter.

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP