The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

torsdag 21. april 2011

God påske.

Har vært en tur nede hos mine venner i sør i dag, det hadde vistnok vært kanonfiske i går og gutta kunne ikke forstå hva som var anderledes i dag og som førte til at det ikke klekket masse døgnfluer, jeg derimot er 100% sikker på at det er den gode karmaen jeg har bygget opp i løpet av vinterens foring av fugler som sitter i bakrunnen å ler seg skakk av å holde helvete med meg, hadde vært fint om ting hadde begynt gå litt lettere nå :-)

Slenger med et testbilde for å vise potensialet for sommerens vakbilder, dette bildet er tatt på ca 5 meters avstand og fluen er størrelse liten baetis, objektivet har en nærgrense på 2,5m så i teorien klarer jeg "nesten" å fylle ramma med en litt større flue, dersom jeg klarer å snike meg så tett innpå :-) å finne døgnfluene igjennom søkeren kommer til å bli årets utfordring, forhåpentligvis har egoet til karmaen min blitt mindre da ;-)

God påske, håper dere får noen veldig flotte dager ute i naturen.

0 kommentarer:

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP