The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

mandag 28. mai 2012

Flotte dager i elva.


Pinsehelgens fiske har vert heller labert men været har vert strålende, vi har kost oss langs bredden i håp om at det skal smelle ;-)

 Ronny var helgens lykligste, han fikk endelig hull på byllen og lurte noen fine ørreter, regner med at han kommer til å dukke opp mer enn en gang i året fra nå av ;-)

Espen viste meg en ny fotoapp, Camera+ funker veldig bra, alle bildene i dette innlegget et tatt med et mobilkamera og jeg syns det fungerer strålende.
På tross av sent spinnerfall og ditto sen middag (nattmat) ble det tid til litt fluebinding.

Her er Espens kommentar til mengden jalapenos Frode har i maten ;-) eller kansje det var solstikk.
Enda en fluefisker med solstikk, det var absolutt ikke lett å få til å ta bilder hvor denne mannen ser normal ut hehehehehe.


Espens første ørret for året, ikke lett å få han til å se bra ut på bilder heller, legg merke til fotarbeidet på begge bildene over hehehe.

Ronny fisker på en vanskelig fisk som ikke ville spise kunstige fluer denne helgen.

Og det siste bildet er fra strekket jeg og Espen har fått lov å prøvefiske dette året, vi satser på at det blir tilgjengelig for alle neste sesong :-)

1 kommentarer:

Fredrik Lunde Svendsen 29. mai 2012 kl. 01:42  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP