The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

søndag 4. september 2011

Vått gitt.

Denne helga har vi hatt besøk av "Irene", så det ble en særdeles våt fornøyelse å være på fisketur, vi venter fortsatt på at det skal sværme litt siphlo men som resten av sommeren så regner nok den bort den også.

Jeg har nå begynt å ta mere bilder av det sosiale ved fluefisket, tror ikke mine fiskekompiser vi like dette spessielt godt men fyttigrisen hvor mye vi vil le av disse bildene om 10 år ;-)
Legg merke til den flotte fluebindelampa vi hadde denne helgen :-).

1 kommentarer:

Anonym 11. oktober 2011 kl. 15:58  

Synes jo innfestingen er genial

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP