The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

søndag 17. juli 2011

Fisket i sommerelva er over for i år.

Da var denne delen av sesongen over, det har vært en sesong hvor stort sett alle fiskerene har møtt sine demoner og tvilt på sin egen karma, klekkingene har vært få og ørretene har vært serdeles vanskelige å ha med å gjøre.

Men både Jeg, Sjur, Espen, Frode, og Jan Kåre har fått nye perser på ørret tatt i Norge på tross av alle vanskelighetene så noe må vi ha gjort riktig.

En av årets fotofisker, 600mm har åpnet en ny verden av muligheter når det gjelder vakbilder, alikevel vurderer jeg å selge alt fotoutstyret og kjøpe et kompaktkamera :-o, grunnen er at jeg tar alt for få bilder av det som faktisk betyr noe (altså alt utenenom fisken) jeg har svært få bilder av mine fiskekompiser og samholdet rundt elva/lodgen.

5 kommentarer:

Espen 18. juli 2011 kl. 09:19  

Takk for enda en opplevelsesrik, sosial og utfordrende sesong i sommerelva. Tøft bilde du har endret til på toppen av sida, håper ikke du legger kamerautstyret på hylla...

Anonym 18. juli 2011 kl. 10:30  

You can't fight bad carma!

Av de mange flotte opplevelsene i år, kommer nok flaggermusa til Espen til å bli husket lenge. Det var like før det ble tre infarkt på en gang!

Takk for i år og så fiskes vi vel snart i høstelva?

Sjur

Anonym 18. juli 2011 kl. 13:43  

Takk for en del av deres fiskesommer. Håper det kommer litt flere bilder utover.

The purist 18. juli 2011 kl. 18:38  

Enig Sjur, høydepunktet i årets seong var flaggermusa til Espen, er det en seanse jeg kunne tenkt meg å hatt på tape så var det den :-).

Det kommer mange flere bilder Fiskesnakk så det er bare å følhe med.

Ulf 21. juli 2011 kl. 23:46  

Selge alt utstyret ?? Dine bilder er jo fantastiske.

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP