The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

mandag 23. juni 2014

På plass i aurivilli lodge.

Da var sommeren her, ferien har begynt og jeg koser meg.

I år utsatte jeg feiestarten med en uke, dette førte ti at jeg var på job på bursdagen min for første gang, mine kollegaer syntes dette var morr og hadde kjøpt en fluestang i gave, fluestanga var på tilbud, førpris på 7999kr og tilbudspris på 269kr sto det på pakkenfra biltema :-)

 Jeg såg det som en utfordring :-) kansje det år an å få fisk på billig utstyr.
Fant ut at det går an ;-) kvaliteteten på stang/snelle passer godt med prisen men fange fisken gjør den :-)

2 kommentarer:

Espen 23. juni 2014 kl. 09:28  

:-) Alt for lett å la seg rive med av ny teknologi og utstyr... For å sitere en norsk reklamefilm: "Skal du fiske, eller skal du ha fisk? -Det enkle er ofte det beste".

Kanskje du har startet en ny trend/konkurranse med å ta det som en utfordring? Hvem kan fange størst fisk på det enkleste utstyret?

Espen 23. juni 2014 kl. 09:29  

-Og gratla med vel overstått :-)

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP