The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

lørdag 12. juli 2014

Så kom varmen.

Uke 3 er over og varmen er ankommet, vi har noe svært varme dager med lite liv, det klekker litt på kveldene og vi bruker stort sett hele dagen på å vente på at kvelden skal komme.

 Sånn ser Daniel ut etter at han har fanget en sittepårævaåkastepåenlatmåte.
og sånn ser Espen ut etter at han har mistet en god til å knytteoppflueknuter ørret.

0 kommentarer:

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP