The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

lørdag 25. februar 2012

To store fluer.

Sitter her og gleder meg til morgendagens fiske og har bundet to svære fluer, krabben kommer jeg aldri til å tørre å kaste med, den hvite kommer jeg til å få fisk på i morgen.

Krabben er et resultat av kombinasjonen galskap/kjedsomhet, den veier ca det samme som en sluk ;-), fra nå og utover så dukker det av og til opp en svær torsk i fjæra, er denne torsken stor nok så kan det hende at jeg tør å putte på krabbeflua.

1 kommentarer:

Fredrik Lunde Svendsen 25. februar 2012 kl. 10:24  

Haha geniale den krabben din :) Du får finne et litt lettere materiale å binde med neste gang :)))) Sjitt fiske .

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP