The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

onsdag 25. januar 2012

Nordlys over Haugesund.

Da har jeg sett det også :-), ikke rare greiene men var en lite smakebit på hvor rått det må være å oppleve dette når det ikke bare er en litt grønn horoisont ;-)

2 kommentarer:

Bjarne Heyerdahl Sætrang 25. januar 2012 kl. 06:55  

Nordlyset er virkelig fascinerende! Og så er det også artig å feste det til brikka! :)

Anonym 25. januar 2012 kl. 08:17  

Bilde var fint! Flotte farger nordlyser bringer opp på himmelen!
Har ikke opplevd nordlys på noen år, og fikk ikke det igår heller da det var overskyet her vi bor.

Ha en fortsatt fin uke!

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP