The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

onsdag 2. september 2009

Klassiker.

Noen ganger så bommer fiskene på døgnflua og da oppstå klassiske situasjoner som dette, har sett mange malerier med dette motivet nå finnes det også i digital form ;-) , neste år skal jeg lykkes litt mere med lys og komp.

Ellers så vurderer jeg å gøre bloggen mindre anonym, (presentere meg selv og de jeg fisker med), så kansje det dukker opp noen ansikter du kjenner igjen utover vinteren.

4 kommentarer:

Anonym 2. september 2009 kl. 21:55  

Jeg tror ikke den fisken står der til neste år:)
Vidar

The purist 2. september 2009 kl. 21:57  

Det finnes alltid en fisk å ta bilde av;-)blir det for mye vann i elva neste år så får jeg lete litt andre steder.

Fredrik Leth 10. september 2009 kl. 12:00  

klart du skal bli litt mindre anonym, det legger jeg min røst på.

hvor mye anslår du at fisken på bildet veier?

The purist 10. september 2009 kl. 19:00  

tipper den var ett sted mellom 1,5 og 2 utrolig vannskelig å bedømem størrelse på fisk i vann, noen dager såg den ut som om den kunner vært mer enn 3 ;-)

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP