The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

fredag 25. september 2009

Enda en tørrfluessong over.

Da var tørrfluesesongen over, jeg hadde en kanonfin avslutning, høstelva leverte flotte opplevelser både i og ved elva, fikk noen fine finnebilder den siste dagen.

Fisken finna tilhørte var 1,4 og i perfekt kondisjon :-)

Takker alle mine tørrflue venner for flotte opplevelser i sesongen som har vært, gleder meg enormt til våren og nye opplevelser, håper noen av dere har muligheten til litt sosial hygge på jakt etter sjøørret i løpet av vinteren, bare å slå på tråden når dere har lyst å fryse litt, jeg er stort sett ute å fryser i vinterhelgene uansett ;-)

2 kommentarer:

Anonym 27. september 2009 kl. 09:45  

Vannvittig mye bra bilder !!!
Kan du oppgi hva kamera / linser du benytter.

The purist 27. september 2009 kl. 09:49  

Takk.

Jeg bruker Canon 40d på dette bildet har jeg brukt en tamron 90mm og vakbildene en canon 70-200L

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP