The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

lørdag 12. mars 2011

Fine dager i nord, kaos på den andre siden av jorden.

I dag har det vert fantastisk vær, fisken vaket som bare f og vi klarte ikke å lure den, her er et bilde av en litt oppgitt fluefisker som helt sikkert ikke blir glad for at jeg legger ut dette bildet :-)

Gleder meg mye til sommeren og dager som den på bildet under.
I morgen kommer Espen Sjur og Jani til meg så får vi se om de har mere hell i fisket her, enn det jeg har når jeg tar turen ned til stavanger ;-)

Tankene har har i dag gått til jordskjelvofrene i Japan, senene på tv er så absurde som det går an å bli, min dypeste medfølelse går til ofrene av katastrofen.

2 kommentarer:

Anonym 17. mars 2011 kl. 20:38  

Hei! Flott blogg du har her!

Likte mange av bildene du har tatt på foringsplassen! Spennende å holde på med det. Vet aldri helt om det kommer noen store overraskelser!

Mvh Leiv Arne

The purist 4. april 2011 kl. 23:15  

Takker, utrolig spennende med foringsplass ja, årets foringsplass ble desverre ramponert av ramp unger men skal lage en bedre litt mere bortgjemt foringsplass til neste vinter håper da på å få flere spennede besøk.

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP