The purist

Bildet mitt
Velkommen til min lille fiskeverden, her kan dere som ikke er med på morroa følge med på mine fiskeopplevelser, de av dere som er med på morroa får stikke innom innimellom for å se om jeg har lagt ut noen bilder av dere ;-). Jeg heter Øystein og er en 37år gammel fluefisker fra vestlandet, fluefiske etter ørret er for meg en altoppslukeden livsstil, foto er verktøyet jeg har begynt å bruke for å dokumentere galskapen;-). Skrive er absolutt ikke min sterke side så dere får se igjennom fingrene når det gjelder rettskriving og heller se litt mere på bildene. Håper dere kan finne litt innspirasjon på denne siden slik at dere komer dere ut på tur så ofte som mulig, flott om dere også starter en blogg som kan får vinteren til å føles litt kortere.

mandag 5. juli 2010

Reset knapp.

Jeg kunne veldig godt tenkt meg en reset knapp, en sånn idiotknapp som man kan trykke på når ting begynner å gå "litt" tregt, jeg er en smule trøtt og bittelitt sliten etter 3 uker med ustabile klekkinger og klekkinger som ikke kommer eller som kommer når de egentlig ikke burde komme, må jo stå opp gørrtidelig og legge seg like før man våkner bare for å få med seg det som ikke skjer når det burde skje.

Sånn innimellom så klekker det når det skal og da klarer jeg å lure noen sånner som dette, men stort sett så føler jeg meg bittelitt lurt denne sesongen hvor det ikke skjer så mye som det burde ha gjort og det som har skjedd har blåst bort.
Nå har jeg tatt meg en sånn reset dag, en dag helt uten fiske, nå har jeg oppdatert bloggen som jeg hadde planer om å oppdatere hver dag og jeg skal binde minst 5 fluer før jeg skal legge meg sånn ikke alt for sent, i morgen håper jeg å våkne opp lys våken og finne stabile vaking i ei vindstille elv med steady vakende ørret som lettlurt spiser fluene mine............

4 kommentarer:

Lars Mikael 6. juli 2010 kl. 07:47  

Kjempebra! Veldig inspirerende og flotte bilder! kos deg videre og håper bruningene henger fast videre!

Anonym 6. juli 2010 kl. 14:20  

Haha, for en humor du har, Øystein! Og for noen bilder du tar! Dette var to gullbilder!

Vidar

HARANGEN MEDIA 8. juli 2010 kl. 14:38  

For noen flott bilder, Øystein!!

Gleder meg til å følge deg framover!

Mvh Morten Harangen

HARANGEN MEDIA 8. juli 2010 kl. 14:38  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Bloggarkiv

Etiketter

Ørret (18) vak (12) Natur (6) Utstyr (5) døgnfluer (5) Elv (4) Espen (3) Fugler (3) sjur (3) Fluer (2) Håkon (2) Is (2) fjærmygg (2) Akt (1) Arkitektur (1) Fritid (1) Macro (1) Padde (1) Rev (1) Skummel faen (1) action (1) tullåtøys (1) vær (1)

Følgere


Statistikksenter

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP